احیای جایگاه صنعت قیر ایران در منطقه

معاون بین الملل شستا (شرکت  سرمایه گذاری  تامین اجتماعی) با تقدیر از اقدامات انجام شده در یکسال گذشته در شرکت نفت پاسارگاد تاکید کرد: مدیریت شرکت نفت پاسارگاد و عملکرد درخشان آن در دوران مدیریت دکتر دلاویز ستودنی است .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، دکتر" محمد سعیدی " که در مراسم افتتاح مرکز دیتا سنتر این شرکت سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : مجموع اقدامات انجام شده در طول یکسال گذشته در این شرکت سبب شد این بنگاه اقتصادی از یک وضعیت نامطلوب و بدون برنامه به یک وضعیت مطلوب ، با برنامه های استراتژیک و هدف دار در جهت نیل به آینده ای روشن حرکت کند.

وی با تشریح وضعیت گذشته این شرکت ادامه داد : همه ما به یاد داریم که شرکت نفت پاسارگاد در سال گذشته فروش خوبی نداشت ، تنوع مشتریان در این شرکت وجود نداشت ، دربخش تولید و توزیع قیر مدیریت درستی اعمال نمی شد و در مجموع مدیریت این شرکت وضعیت ناهنجاری داشت .

این مقام ارشد شستا با تقدیر از عملکرد دکتر دلاویز مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در مدت یکسال گذشته خاطرنشان کرد : در دوران مدیریت مهندس دلاویز در این شرکت تنوع مشتریان به سطح قابل قبولی رسید و از انحصار چند نفر خارج شد  و من از کسی نشنیدم که بگوید توانایی خرید قیرپاسارگاد را داشته ولی نتوانسته خرید کند.

سعیدی با اشاره به برگزاری اولین همایش بین المللی قیرایران توسط شرکت نفت پاسارگاد نیز گفت : قبل از برگزاری این همایش وقتی در همایش های بین اللملی شرکت می کردیم کمتر کسی تصویر مناسبی از قیر ایران و این بنگاه اقتصادی داشت اما با برگزاری موفق این همایش امروزه این بنگاه اقتصادی برای غالب شرکت های مرتبط با فعالیت های قیر در دنیا به خوشنامی شناخته می شود.

معاون امور بین الملل شرکت های سازمان تامین اجتماعی (شستا) تاکید کرد : شرکت نفت پاسارگاد با برگزاری موفق این همایش خود را بعنوان یک شرکت بین المللی موفق معرفی کرده است و این اتفاق قبل از مدیریت مهندس دلاویز در این شرکت رخ نداده بود .

عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با بیان اینکه اقدامات مدیریتی انجام شده در شرکت نفت پاسارگاد برجسته و قابل تقدیر است تصریح کرد : آرزو داریم همه شرکت های وابسته به سازمان تامین اجتماعی چنین مدیریتی داشتند و از مدیریت با انگیزه پاسارگاد پیروی کنند. 

سعیدی با اشاره به هماهنگی تیم مدیریتی شرکت نفت پاسارگاد در انجام رسالت مدیریتی خود ادامه داد : الان کمتر کسی است که به اقدامات مثبت مدیریتی در این بنگاه اقتصادی اذعان نداشته باشد .

وی با اشاره به تلاش مدیریت شرکت نفت پاسارگاد برای تعیین قیمت قیر منطقه خاطرنشان کرد : همه ما باید به این  تلاش  کمک کنیم تا ایران بتواند تعیین کننده قیمت قیر منطقه باشد و پیرو سایر کشورها مانند بحرین نباشیم .

همچنین در این مراسم مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با تشریح اقدامات انجام شده در یکسال گذشته گفت : تیم مدیریتی نفت پاسارگاد در یکسال گذشته با تاکید بر سه اصل محوری " شفافیت ، سلامت و تکریم " توانسته است به موفقیت های ممتازی درعرصه داخلی و بین المللی دست یابد که حتی مخالفان به آن معترف هستند.

دکتر "محسن دلاویز " با اشاره به برخی اقدامات انجام شده ، افزود : پروژه انبار 600هزار بشکه ای بندرعباس براساس برنامه زمان بندی شده در حال پیشرفت است و فاز اول آن تا پایان سالجاری افتتاح می شود .

وی با بیان اینکه پروژه ساختمان اداری پایانه  بندرعباس آماده افتتاح است و پروژه واحد قیرسازی آبادان تاپایان بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود ، ادامه داد : با ملغی کردن قرار داد های ترکمنچای بشکه پرکنی و ورود به این حوزه توانستیم مدیریت این بخش را برعهده بگیریم که  باعث افزایش بهره وری و ارزش افزوده در این بخش شد.

مدیرعامل نفت پاسارگاد خاطرنشان کرد : همچنین در هفته جاری عملیات بشکه سازی اراک که در ماه گذشته طراحی ، نصب و راه اندازی آن انجام شده بود به بهره برداری خواهد رسید .

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به قابليت هاي ايران در توليد قير، ادامه داد: رهبري قيمت قير منطقه حق مسلم ايران است که تا کنون نتوانسته ايم به اين مهم دست يابيم. 

دلاویز با انتقاد از تضعیف جایگاه ایران در رهبری تعیین قیمت قیر در منطقه، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ایران با کیفیت ترین قیر دنیا را عرضه می کند به دلیل برخی مسایل قیمت قیر ایران با نرخ پایینی در جهان عرضه می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای جایگاه صنعت قیر ایران، اظهار داشت: مهندسی مجدد سیستم، در پیش گرفتن استراتژی توسعه صادرات ، حمایت از تقاضای داخل، سالم سازی حوزه بازرگانی ، در پیش گرفتن استراتژی عقد قراردادهای بلندمدت ، رصد بازارهای بین المللی و شفافیت فعالیت های بازرگانی ازجمله اقدامات انجام شده در شرکت نفت پاسارگاد در بدست گرفتن رهبری قیر منطقه است.

دلاویز تاکید کرد:  تلاش مي کنيم تا با کسب جايگاه واقعي خود، در قيمت گذاري نيز موثر باشيم و با انعقاد قراردادهاي بلند مدت، در آينده اي نزديک موفق به تشکيل اوپک قيري شويم.

وی با تشریح جلوگیری از تقلب در قیرپاسارگاد افزود : در دوران مدیریتی ما با تلاشهای انجام شده بشکه پرکنی قیر پاسارگاد در داخل کارخانه انجام می شود و امروز با قاطعیت اعلام می کنیم امکان تقلب در قیر پاسارگاد به صفر رسیده است .

دلاویز با تشریح اقدامات انجام شده برای حذف رانت و فساد در این بنگاه اقتصادی گفت : با تمام توان و با تحمل بسیاری از ناملایمات مقابل فساد و رانت سازمان یافته ایستادیم و امروز کسی نمی تواند ادعا کند که توانایی یا تمایل به خرید محصولات پاسارگاد را دارد ولی درهای این بنگاه اقتصادی بر روی وی بسته است .

وی با تاکید بر مبارزه با هرگونه فساد در شرکت نفت پاسارگاد افزود : همچنان  شعار "سلامت ، شفافیت و تکریم " را محور کار خود می دانم و بر اجرای اصول مدیریتی ام پافشاری می کنم و لحظه ای از آن عقب نشینی نکرده و نخواهم کرد  و این راه بی بازگشت است.

اطلاعات تماس کارخانه :

  • آدرس : تبريز، جاده آذرشهر، شهرك صنعتي سليمي، خيابان 45 متري اول، خيابان 30 متري چهارم جنوبي، خيابان 20 متري 51، روبروي كارخانه آجر نسوز
  • تلفن : 3-34329251 – 041
  • ایمیل: info@azarpasargad.com

  • اطلاعات دفتر تهران :

  • آدرس : تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، خیابان قبا، پلاک 19، طبقه دوم، واحد 7
  • تلفن : 22841517 و 2 - 22850531 - 021
  • فکس : 22850533 - 021
  • کد پستی : 1947733116

اطلاعات دفتر فروش :

  • آدرس : تبريز، جاده ائل گلي، فلكه خيام، خيابان شهيد روحاني، پلاك 78، ساختمان تاماي، طبقه 4
  • تلفن : 33820625 و 33820825 و 33820629 – 041
  • فكس : 33821220 – 041
  • همراه : 4003477 – 0914
  • كد پستي : 5166883371
  • ایمیل : sale@azarpasargad.com

ارتباط با ما